Cele 15 echipamente de fitness de top pe care trebuie sa le aveti acasa

Avand o sala de gimnastica acasa este o modalitate excelenta de a va ajuta sa ramaneti in forma si sanatosi. Va permite sa va antrenati acasa daca nu va simtiti comfortabil sa mergeti la sala de gimnastica. De asemenea, multe programe de antrenament in format video necesita echipament pentru antrenament.

Sala de gimnastica de acasa poate varia de la echipamente de baza la echipamente avansate. Mai jos va vom oferi sugestii pentru ce echipament ar trebui sa aveti in vedere pentru acasa.

Echipamente de baza

Iata elementele pe care le consideram esentiale pentru a avea propria sala de gimnastica acasa. Cele mai multe programe de antrenament nu vor avea nevoie de mai multe tipuri de echipamente sau veti putea modifica echipamentul pe care il aveti pentru a fi utilizat.

Saltea sau covoras pentru exercitii

Multe dintre exercitiile incluse in programele de fitness, impreuna cu antrenamentele video, vor avea nevoie sa coborati pe podea. Avand un covor pentru a oferi amortizare sau curatenie in timpul exercitiiilor este util. Va recomandam acest covoras de yoga.

Greutati

Avand o varietate de greutati pentru ganterele dumneavoastra este extrem de util pentru antrenamentele de forta. Acest lucru va permite sa alegeti greutatea potrivita pentru exercitiul sau antrenamentul pe care il faceti. Va recomandam sa incepeti cu trei seturi – usoare, medii si grele. Odata ce ati reusit cu usurinta sa faceti 15 repetari ale unui exercitiu cu ganterele grele, este timpul sa cresteti in greutate. Va recomandam acest set de greutati.

Benzi de rezistenta

Benzile de rezistenta reprezinta o alternativa excelenta la greutati si va permit sa faceti o varietate mai larga de exercitii pe care nu le veti putea face cu greutati. Ambele, tuburi de rezistenta si bucle de rezistenta, sunt utile pentru a fi incluse in sala de gimnastica de acasa. Zonele de rezistenta sunt utilizate in antrenamentele de tip Circuit de rezistenta totala a corpului. Va recomandam aceste benzi de rezistenta.

Coarda de sarit

Sariturile cu coarda sunt o modalitate foarte buna de a face cardio la domiciliu. Puteti sa ardeti 10 calorii pe minut, care ar necesita miscare timp de 8 minute pentru a arde aceeasi cantitate de calorii. Saritul coardei pentru perioade lungi este greu de facut, deci incercati sa adaugati cateva minute de sarituri intre seturi de rezistenta. Va recomandam aceasta coarda de sarit.

Mingea de stabilitate

Un exercitiu cu o minge de stabilitate poate functiona ca o alternativa pentru multe dintre exercitiile care au nevoie de o banca. Este, de asemenea, minunat pentru exercitiile abdominale si creste puterea. Mingile de stabilitate vin in diferite dimensiuni, deci asigurati-va ca alegeti una conceputa pentru inaltimea dumneavoastra. Va recomandam aceasta minge de stabilitate.

Echipament aditional

Daca doriti sa adaugati mai multe echipamente variate sau suplimentare in sala de gimnastica de acasa, va recomand sa adaugati oricare dintre urmatoarele echipamente care pot fi folosite in mod regulat.

Bare egalizatoare

Acestea va permit sa faceti o mare varietate de exercitii si puteti mari gama de miscari pe exercitii precum impingerea. De asemenea, sunt minunate pentru a va ajuta sa va intindeti.

Banca de antrenament

Avand o banca de antrenament va creste varietatea exercitiilor de rezistenta pe care le puteti face. De asemenea, va ajuta sa va mariti flexibilitatea de miscare, permitand corpului dumneavoastra sa mearga sub paralel. Va recomandam aceasta banca de antrenament.

Kettlebells

Kettlebell poate fi folosit atat pentru exercitii fizice, cat si pentru exercitii cardio. Genoflexiunile sunt un exemplu de exercitiu de rezistenta si leganarile sunt un exemplu de exercitiu cardio. Multe dintre exercitiile pe care le folositi cu ganterele pot fi, de asemenea, efectuate cu kettlebells. Diferenta mare este modalitatea in care greutatea este pozitionata. Ca si in cazul dumbbells, este util sa aveti kettlebells intr-o varietate de greutati. Va recomandam acest produs.

Banda de greutate pentru glezna

Mansoanele pot fi folosite pentru a adauga greutate multor exercitii de corp inferior, unde ar fi dificil sa folositi o banda de rezistenta. Va recomandam acest produs.

Mingi medicinale

Mingile medicinale sunt foarte versatile si pot fi folosite pentru a adauga greutati unei varietati de exercitii. Va sugeram sa utilizati unul pentru a creste dificultatea flotarilor. Acestea pot fi de asemenea folosite ca greutate pentru exercitiile de baza, aruncate inainte si inapoi cu un partener sau in locul unui kettlebell in timpul unor exercitii precum genoflexiunile. Va recomandam aceasta minge mdeicinala.

Platforma de balansare

Un astfel de echipament, cunoscut si ca un antrenor de echilibru, este un instrument excelent pentru imbunatatirea echilibrului. O puteti folosi pentru exercitii de cardio, cum ar fi atingerea varfurilor picioarelor, precum si exercitii de forta cum ar fi genoflexiunile. Va recomandam aceasta platforma de balansare.

Glisiere pentru exercitii

Glisierele de exercitii, va permit sa efectuati o mare varietate de miscari, ridicandu-va bratele sau picioarele. Beneficiul este ca puteti obtine un antrenament cu impact redus care tonifiaza abdomenul. Asezati glisierele sub picioarele dumneavoastra si efectuati o genoflexiune glisandu-va picioarele in afara in timp ce va asezati jos si aduceti picioarele impreuna cand va ridicati.

Bara pentru tractiuni

tractiunile sunt una dintre cele mai bune modalitati de a creste puterea corpului superior. In functie de bratele dumenavoastra si de plasarea mainilor, acestea pot lucra spate, piept, umeri, biceps si triceps. In plus, puteti utiliza aceasta bara pentru a efectua exercitii de baza, cum ar fi ridicarea piciorelor sau genunchilor.

Kit TRX

Benzile TRX sunt utilizate pentru antrenamentele in suspensie. Acestea va permit sa extindeti gama de miscari utilizate pentru exercitiile cu greutatea corporala. Benzile TRX sunt, de asemenea, excelente pentru antrenamentele cu impact redus, deoarece articulatiile dumneavoastra nu sunt supuse multor eforturi in timpul antrenamentului, permitandu-va sa va antrenati mai mult cu un risc mai mic de ranire. Va recomandam acest Kit TRX.

Rola de spuma

O rola de spuma ar trebui considerata o parte esentiala a rutinei dumneavoastra post-antrenament. Ea poate elibera intarirea fasciculului, ceea ce duce adesea la muschii stransi, inflamati si poate cauza noduri si pete stranse cauzate de stres. Ar trebui sa incercati sa folositi acest echipament pentru cel putin 5 minute in fiecare zi. Va recomandam aceasta rola de spuma.

Antrenament si dieta

Pe masura ce construiti sala de gimnastica la domiciliu, este posibil sa va ganditi si la dieta dumneavaostra si la schimbarea felului in care mancati. Concentrarea pe dieta, impreuna cu exercitiile fizice, este cel mai bun mod de a face schimbari vizibile in corpul dumneavoastra.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.