Banca pentru antrenamente

Pasionatii de sport, fie ca vorbim de culturisti sau de simpli oameni care doresc sa arate bine si sa se simta bine in pielea si in corpul lor stiu cat este de importanta adoptarea unui regim alimentar corect asociat unui program adecvat de antrenament.

Antrenamentele sunt – in zilele noastre – atat de variate si pot cuprinde atat de multe tipuri de exercitii incat este usor sa adopti o rutina care sa ti se potriveasca.

Banca ajustabila pentru exercitii cu greutati este unul dintre cele mai versatile si utile aparate de fitness pe care le puteti utiliza atat la sala cat si acasa. Avand si avantajul faptului ca ocupa putin spatiu, aceasta banca ofera foarte multe variante de antrenament, pentru toate nivelurile de experienta si pentru majoritatea grupelor musculare.

Banca pentru antrenament ofera posibilitatea reglarii unghiului in care se desfasoara exercitiile, astfel ca acestea capata noi valente si permit lucrarea unor muschi diferiti in functie de pozitia aleasa: Orizontal – Inclinat – Declinet – In pozitie verticala. Atunci cand alegeti o astfel de banca de exercitii pentru acasa urmariti in special flexibilitatea reglarii unghiului de inclinare si usurinta cu care se fac aceste modificari, precum si mobilitatea scaunului, care este recomandat sa urmeze pozitia bancii si sa pastreze unghiul de 90 de grade cu aceasta pentru a nu permite alunecarea persoanei in timpul antrenamentului si pentru a oferi un confort si o stabilitate sporita in timpul miscarilor.

Ce trebuie sa stii atunci cand lucrezi la banca pentru fitness:

  • In functie de pozitia bancii se lucreaza alte grupe de muschi, iar efortul este diferit, desi greutatile sunt aceleasi

  • Se poate lucra atat cu gantere cat si cu haltere, fiecare tip de exercitiu si de accesoriu avand insa efecte usor diferite. Ganterele permit o libertate mai mare de miscare si antreneaza si muschii mai mici, mai greu de antrenat si, in acelasi timp, ofera libertatea de a lucra individual, fara a avea nevoie de o alta persoana care sa iti vina in ajutor daca obosesti, asa cum se intampla uneori in cazul halterelor. Halterele in schimb permit adaugarea unor greutati mai mari, fiind asadar recomandate in special celor cu experienta si antrenament.

  • Tine mereu picioarele bine ancorate in podea sau in suportul special – asta va da stabilitatea optima si siguranta

  • Atentie la respiratie, la pozitia bratelor si la nivelul la care esti

  • Ca orice alt aparat de fitness, si acesta trebuie utilizat cu moderatie si cu asumare, chiar daca poate parea initial foarte usor, miscarile pe sunt diferite de cele individuale si te pot obosi mult mai repede.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.