Exercitii pentru muschii abdominali

Sculptat? Definit? Cum visezi sa arate abdomenul tau? Pentru a transforma visul tau in realitate este nevoie de multa munca si angajament. Este necesar sa repetati exercitiile pentru a va asigura ca munca dumneavoastra va aduce rezultate satisfacatoare.

Pentru a va ajuta sa va atingeti scopul, va oferim un ghid catre un abdomen perfect. Deci, sa incepem de la partea superioara a muschilor abdominali.

Sa ne intindem si sa aducem trunchiul spre genunchi, fara a ridica bazinul. In schimb, asezati coapsele la 90 de grade fata de trunchi si efectuati miscarea incet, mentinand pozitia finala pentru o secunda.

O alta varianta a acestei miscari este urmatoarea: culcat pe pamant ne ridicam capul si umerii. Finalizam miscarea impingand bratele spre coapse. Impingerea mainilor spre interiorul copselor este importanta in acest exercitiu.

De asemenea, avem cateva sfaturi pentru stimularea zonei mediane a muschilor abdominali.

Din pozitia intins pe saltea: trebuie sa indoiti usor genunchii si sa va asezati mainile in spatele capului, apoi ridicati trunchiul cativa centimetri contractand incet muschii abdomenului.

Un alt exercitiu eficient pentru antrenarea muschilor abdominali este urmatorul: puneti-va o greutate si intindeti-va cu spatele pe saltea si bratele intinse. Cu greutatea in maini, indoiti genunchii, contractati muschii abdominali si ridicati greutatea.

Ultimul exercitiu consta in intinderea pe saltea, ridicarea picioarelor prin incrucisarea alternativa a picioarelor extinse, astfel incat sa faceti forfecari cu ajutorul picioarelor. Reveniti la pozitia de pornire si repetati exercitiul de mai multe ori.

In cele din urma, retineti ca pentru a oferi abdomenului o forma placuta, este important sa eliminati grasimea si sa evitati acumularea acesteia facand exercitii pentru zona mediana a corpului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.