TRANSPORT GRATUIT
PLATA ÎN 12 RATE
SUPORT GRATUIT
Prețul inițial a fost: 2.220 lei.1.779 leiPrețul curent este: 1.779 lei.
Stoc epuizat
Masca masaj pentru ochi SYNCA MizuMee- reduce oboseala și tensiunea, combate ridurile și pungile de sub ochi; efect de racire/incalzire
Bucurati-va de momentele de relaxare
Ne incordam ochii de dimineata pana seara. Viata noastra de zi cu zi este caracterizata de computere, smartphone-uri etc. Lentilele de contact ne streseaza si mai mult ochii. Cu masca MizuMee, ochii se vor bucura de momente de relaxare si vor fi din nou stralucitori.
Momente radiante
Apa este cheia vietii si baza pentru un masaj vibrant placut al ochilor cu masca MizuMee. Imbunatateste circulatia, reduce oboseala si tensiunea, combate ridurile si pungile de sub ochi.
Initial flexibil
Cu tehnologia inovatoare brevetata MizuMee, puteti alege cu usurinta intre racire si incalzire cu apa (si chiar trecerea de la o faza la alta, in timpul tratamentului) pentru a va satisface in mod optim nevoile.
Oricand, oriunde
Puteti utiliza MizuMee unde si cand doriti. Designul subtire, greutatea redusa, timpul de incarcare rapida si durata de viata lunga a bateriei fac ca masca sa fie gata oricand pentru utilizare, eliminand orice limitare la relaxare.
O experienta de neegalat
Un nivel ridicat de functionalitate, cu un design atractiv si utilizarea de materiale hipoalergenice de inalta calitate il fac pe MizuMee tovarasul tau de zi cu zi.
Puteti simti suprafata moale de silicon pe piele, in timp ce apa curge usor in jurul ochilor. Garnitura ergonomica din silicon si banda reglabila se adapteaza perfect la orice dimensiune si forma a fetei.
Apasand un butonl, puteti alege intre un efect de racire (pana la 64 ° F) si incalzire (pana la 104 ° F). De asemenea, puteti regla intensitatea masajului care va rasfata ochii cu un ritm bland.
Accesorii: rezervor de apa, unitate de control, alimentare, baterie
Reviewuri clienți:
TRANSPORT GRATUIT
PLATA ÎN 12 RATE
SUPORT GRATUIT
FAQ
Va rugăm să ne contactați la 0770 451 321, de luni până vineri, 09.00 și 18.00 sau prin poștă scriind la jht@jht.ro
Transportul este un serviciu gratuit pentru toate comenzile plasate on-line. Noi folosim mail expres, capabil să livreze pe întreg teritoriul național. Livrarea prin curier este esențială pentru sol. În schimb, pentru a fi livrate conform planului, cu hamal, există un cost suplimentar pentru cumpărător, pentru mai multe informații contactați-ne la 0770 451 321 sau e-mail: jht@jht.ro
Johnson Health Tech garantează livrarea în 48/72 ore (cu excepția sărbătorilor legale). Livrarea este considerată din momentul în care furnizorul Johnson Health Tech încredințează bunurile operatorului de transport. Orice întârziere atribuită operatorului de transport nu intră în condițiile de livrare.
După două încercări, transportatorul va lasa un aviz cu număr de awb. Clientul este obligat să contacteze filiala pentru a aranja datele livrării.
Clientul trebuie să verifice:
– Integritatea ambalajului, care nu trebuie să aibă nici un prejudiciu sau să fie umed, trebuie să fie conform cu caracteristicile standard ale unui pachet nou;
– Că numărul pachetelor corespunde exact cu documentul de livrare;
– Că există factură de însoțire pentru bunuri, clientul este rugat să o păstreze – pentru activarea garanției. Vezi Termeni și condiții – produse în garanție.
În cazul în care ambalajul este deteriorat din cauza transportului, clientul trebuie să semneze în casetă cu eticheta “Accept cu dreptul de rezervare”, se recomandă respingerea pachetului, în cazul în care acesta este vizibil deteriorat și distrus.
Achizițiile pot fi realizate în condiții de siguranță, prin transfer bancar și / sau în numerar. Pentru mai multe informații, va rugăm să consultați condițiile de vânzare, în partea de “Plăți”.
Aveți drept de retragere (conform legii) pentru achizițiile efectuate în termen de 10 zile de la livrare. Clientul trebuie să trimită o notificare scrisă sau email la jht@jht.ro. Va recomandăm să ne contactați imediat la 0770 451 321.
Da, toate produsele sunt acoperite de garanție. Durata este prezentată în produs, în momentul comenzii. În cazul în care clientul găsește un defect în produsele achiziționate, puteți suna cu taxă la servicii pentru clienți sau puteți trimite un e-mail. Pentru a activa garanția, consultați “Politică de vânzări” – produse de garanție.
Da, produsele ajung neasamblate în ambalajul lor original. În interior veți găsi, instrucțiuni clare si complete de instalare.
În cazul în care nu ați găsit răspunsurile pe care le căutați, puteți contacta Serviciul Clienți.
Stoc epuizat
Această pagină de internet utilizează cookies pentru a vă îmbunătăți experiența și ne permite să vedem cum este utilizată pagina de internet. Cookies nu vă pot identifica. Pentru a continua utilizarea acestui site cu ajutorul cookie, vă rugăm să faceți clic pe DE ACORD în dreapta. În cazul în care doriți să vizualizați această pagină fără cookies, mergeți la setările browser-ului. Aflați mai multe despre politica noastră cookie
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.