Fibrele , fitness-ul si starea de bine

Noi, cei care includem activitatile sportive in viata noastra, intelegand pe deplin potentialul si beneficiile pe care le aduce un stil de viata corect, stim cat de importanta este nutritia.

O dieta corecta este compatibila cu frecventarea salilor de fitness, cu alergarea pe banda, cu antrenarea muschilor abdominali si inluderea exercitiilor cu gantere si exercitiilor cardion in rutina noastra zilnica. O nutritie corecta ne asigura energia necesara unui stil de viata activ.

Unul dintre cele mai importante sfaturi se leaga de renuntarea la cele 3 mese (mic dejun/pranz/cina) si impartirea acestora in mese mai multe si mai dese, pe parcursul zilei.

De exemplu, puteti lua 5-6 mese pe parcursul unei zile, mancand echilibrat si fara sa exagerati. Acest lucru va ajuta sa va mentineti nivelul de energie ridicat pe tot parcurusul zilei si va ajuta sa va gestionati mai bine senzatia de foame.

Un alt sfat este sa asimilezi 1/3 din caloriile zilnice inainte de pranz, urmand zicala: „Micul dejun este al regelui, pranzul este al printului, cina este a saracului”.

Sa nu uitam ca pentru a asigura o hidratare adecvata este bine sa bei cel putin un litru si jumatate de apa pe zi.

In cele din urma, luati in considerare fibrele. Nu va ganditi doar la carbohidrati si proteine ​​atunci cand va ganditi la lista de cumparaturi sau cand decideti sa va rasfatati cu masa preferata.

Asadar, mancati alimente bogate in fibre. Trebuie sa redescoperim valoarea fibrelor vegetale si, in acest fel, sanatatea si bunastarea vor fi asigurate.

Adaugarea de leguminoase, cereale si fructe de sezon vor aduce beneficii mari si vor asigura o relatie echilibrata intre corpul si mintea dumneavoatra.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.