Cum puteti contacta serviciul pentru clienti?
Va rugam sa ne contactati la 0770 451 321, de luni pana vineri, 09.00-18.00 sau prin posta scriind la jht@jht.ro
Care sunt metodele de transport?
Transportul este un serviciu gratuit pentru toate comenzile plasate on-line, cu o valoare mai mare de 2000 de lei. Pentru ca produsele sa fie livrate cu hamal, exista un cost suplimentar pentru cumparator, pentru mai multe informatii contactati-ne la 0770 451 321 sau e-mail: jht@jht.ro .
In cat timp se livreaza?
Johnson Health Tech garanteaza livrarea in 48/72 ore (cu exceptia sarbatorilor legale) pentru produsele aflate in stoc. Livrarea este considerata din momentul in care furnizorul Johnson Health Tech incredinteaza bunurile operatorului de transport. Orice intarziere atribuita operatorului de transport nu intra in conditiile de livrare.
Ce se intampla in cazul in care destinatarul nu este acasa?
Dupa doua incercari, transportatorul va lasa un aviz cu numar de awb. Clientul este obligat sa contacteze filiala pentru a aranja datele livrarii.
Ce trebuie facut in momentul livrarii?
Clientul trebuie sa verifice:
– Integritatea ambalajului, care nu trebuie sa aiba nici un prejudiciu, sau sa fie umed, trebuie sa fie conform cu caracteristicile standard ale unui nou pachet;
– Ca numarul pachetelor corespunde exact cu documentul de livrare;
– Ca exista factura de insotire pentru bunuri, clientul este rugat sa o pastreze – pentru activarea garantiei. vezi Termeni si conditii – produse in garantie.
Ce trebuie sa faceti daca coletul este deteriorat?
In cazul in care ambalajul este deteriorat din cauza transportului, clientul trebuie sa semneze in caseta cu eticheta “Accept cu dreptul de rezervare”, se recomanda respingerea pachetului, în cazul in care acesta este vizibil deteriorat si distrus.