Suport si FAQ

1. Cum puteti contacta serviciul pentru clienti?

Va rugam sa ne contactati la 0771 581 246, de luni pana vineri, 09.00 si 18.00 sau prin posta scriind la jht@jht.ro

2. Care sunt metodele de transport?

Transportul este un serviciu gratuit pentru toate comenzile plasate on-line. Noi folosim mail expres, capabil sa livreze pe intreg teritoriul national. Livrarea prin curier este esentiala pentru sol. In schimb, pentru a fi livrate conform planului, cu hamal, exista un cost suplimentar pentru cumparator, pentru mai multe informatii contactati-ne la 0771 581 246 sau e-mail: jht@jht.ro

3. In cat timp se livreaza?

Johnson Health Tech garanteaza livrarea in 48/72 ore (cu exceptia sarbatorilor legale).Livrarea este considerata din momentul in care furnizorul Johnson Health Tech incredinteaza bunurile operatorului de transport. Orice intarziere atribuita operatorului de transport nu intra in conditiile de livrare.

4. Ce se intampla in cazul in care destinatarul nu este acasa?

Dupa doua incercari, transportatorul va lasa un aviz cu numar de awb. Clientul este obligat sa contacteze filiala pentru a aranja datele livrarii.

5.  Ce trebuie facut in momentul livrarii?

Clientul trebuie sa verifice:

– Integritatea ambalajului, care nu trebuie sa aiba nici un prejudiciu sau sa fie umed, trebuie sa fie conform cu caracteristicile standard ale unui pachet nou;

– Ca numarul pachetelor corespunde exact cu documentul de livrare;

– Ca exista factura de insotire pentru bunuri, clientul este rugat sa o pastreze – pentru activarea garantiei. vezi Termeni si conditii – produse in garantie.

6. Ce trebuie sa faceti daca coletul este deteriorat?

In cazul in care ambalajul este deteriorat din cauza transportului, clientul trebuie sa semneze in caseta cu eticheta „Accept cu dreptul de rezervare”, se recomanda respingerea pachetului, in cazul in care acesta este vizibil deteriorat si distrus.

7. Care sunt modalitatile de a plati pentru achizitii?

Achizitiile pot fi realizate in conditii de siguranta, prin transfer bancar si / sau in numerar. Pentru mai multe informatii, va rugam sa consultati conditiile de vanzare, in partea de „Plati”.

8. Pot anula comanda sau schimba continutul, o data comanda on-line executata?

Aveti drept de retragere (conform legii) pentru achizitiile efectuate în termen de 10 zile de la livrare. Clientul trebuie sa trimita o notificare scrisa sau email la jht@jht.ro. Va recomandam sa ne contactati imediat la 0771 581 246.

9. Toate produsele au garantie?

Da, toate produsele sunt acoperite de garantie. Durata este prezentata in produs, in momentul comenzii. In cazul în care clientul gaseste un defect in produsele achizitionate, puteti suna cu taxa la servicii pentru clienti sau puteti trimite un e-mail. Pentru a activa garantia, consultati „Politica de vanzari” – produse de garantie.

10. Produsele sunt neasamblate?

Da, produsele ajung neasamblate in ambalajul lor original. In interior veti gasi, instructiuni clare si complete de instalare.

In cazul în care nu ati gasit raspunsurile pe care le cautati, puteti contacta Serviciul Clienti.