Conditii de achizitie

Conditiile mentionate reglementeaza vanzarea produselor intre furnizorul de produse Johnson Health Tech Romania S.A. si consumator. Noi incurajam consumatorii sa citeasca cu atentie termenii si conditiile enumerate.

 

CONTRACT

Achizitiile facute la adresa www.johnsonfitness.ro, cu toate ca nu au fost prevazute in mod expres in urmatorii termeni de cumparare, acestea sunt reglementate prin Decretul legislativ nr 6 septembrie 2005. 206 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta.

– Prima cerinta de a fi capabil de a face o vanzare este de a avea varsta de 18 ani;

– Vanzarea produselor este permisa doar pe teritoriul Romaniei.

FURNIZOR

Furnizorul produselor disponibile pe site-ul www.johnsonfitness.ro este Johnson Health Tech Romania S.A., Bucuresti Sectorul 4, Aleea DEALUL MITROPOLIEI, Nr 15, Camera 9, Ap 2, CUI: 36770612.

 

PRODUSE:

Specificatiile produsului sunt furnizate de catre furnizor in catalog si in fisa produsului. Johnson Health Tech Romania S.A. isi declina orice responsabilitate pentru orice inexactitate in documentatia produsului sau caietul de sarcini. Caracteristicile produselor care nu sunt obligatorii si pot fi modificate de catre producator fara preaviz. Va rugam sa ne contactati daca observati diferente, astfel incat sa puteti verifica ceea ce a fost publicat.

 

PRETURILE PRODUSELOR

Preturile includ TVA, iar toate celelalte taxe sunt afisate langa pretul fiecarui produs. Suma care va fi perceputa va fi afisata langa fiecare produs si afisate pe pagina de la momentul incheierii comenzii, fara a tine cont de orice modificari ulterioare. Johnson Health Tech Romania S.A. isi rezerva dreptul de a modifica fara o notificare prealabila preturile produselor. Orice modificari de pret ale produselor vor fi disponibile pe site-ul nostru.

ACCEPTARE SI DISPONIBILITATE COMANDA

Dupa completarea formularului de comanda, Johnson Health Tech Romania S.A. va trimite o confirmare de acceptare a comenzii clientului pe e-mail. Clientul este invitat sa pastreze acest e-mail. In cazul in care nu a fost posibil sa-si indeplineasca comanda partial sau total, Johnson Health Tech Romania S.A. va notifica clientul imediat, care poate decide daca sa astepte pentru disponibilitatea produsului sau pentru ramburs in cazul in care acesta a achitat deja pretul.

 

TRANSPORT

Johnson Health Tech Romania S.A. include in fiecare achizitie facuta de pe site-ul, costul transportului. Johnson Health Tech Romania S.A. Compania isi rezerva dreptul de a modifica fara o notificare preturile produselor si pretul transportului.
Transport nu include si / sau unelte de asamblare / instalari; aceste servicii sunt la un cost suplimentar. In cazul in care clientul este interesat de astfel de servicii suplimentare poate specifica acest lucru, ca raspuns la confirmarea comenzii.

PLATA :

Plata pentru achizitii poate fi realizata prin:
• TRANSFER BANCAR: Clientul primeste datele necesare pentru a realiza transferul prin e-mail cu ordinul de confirmare.
• CREDIT CARD: clientul plateste rapid si confortabil cu cardul de credit. Datele cardului clientului vor fi pastrate 100% sigur, acestea sunt complet criptate si imposibil de citit in timpul procesului.
•  RAMBURS: in cazul cumpararii la livrare, se aplica la suma totala a comenzii, cu o taxa suplimentara de 6.99 euro, evidentiata in mod clar in momentul metodei de plata aleasa. Puteti plati in numerar sau prin cec bancar platit catre la Johnson Health Tech Romania S.A.. Puteti plati ordine numai in numerar a caror valoare este mai mica de 2.999 €, oferind transportatorului suma exacta. Puteti plati prin cec bancar ordinele de certificate a caror valoare este mai mica de 5.000 €. Va rugam sa retineti ca nu vom accepta scrisorile bancare postale. Trebuie sa va trimita o copie a dovezii platii la e-mail jht@jht.ro, indicand numarul de ordine inainte de expedierea produselor comandate.

LIVRARE:

Johnson Health Tech Romania S.A. va livra produsele achizitionate prin curier, pe intreg teritoriul national, dupa stabilirea orarului cu curierul. Prin urmare, pentru a beneficia de asistenta va rugam lasati un numar de telefon valid pentru a fi contactat. Livrarea prin curier are loc de luni pâna vineri, in slotul de timp normal de lucru.In cazul in care transportatorul nu este in masura sa efectueze livrarea catre destinatar pentru ca acesta este absent, dupa doua incercari va lasa un aviz cu instructiunile adresei de contact pentru a aranja detaliile de livrare. Clientul este invitat sa raporteze eventualele intârzieri de livrare sau orice intreruperi.

 

CE ESTE DE FACUT IN TIMPUL LIVRARII :

Clientul trebuie sa verifice:

– Integritatea ambalajului, care trebuie sa fie conform cu caracteristicile standard ale unui nou pachet, ambalat. Aceasta nu trebuie sa prezinte urme de deteriorare sau sa fie ud.

– Ca numarul de pachete corespunde exact ceea ce este raportat pe DDT-ul de livrare.

– Orice reclamatie trebuie sa fie raportata imediat la curier – Transportatorul va descarca marfurile de pe teren, precum si destinatia clientului, dar NU planul.

– Clientul va aduce produsul in interiorul casei cu exceptia cazului in care aveti nevoie de ajutor la carat.

– Factura livrata prin curier cu produsul, trebuie sa fie pastrata in scopuri de garantie. Garantia poate fi activata prin completarea formularului din interiorul pachetului sau completand formularul de garantie on-line in site.

 

CE ESTE DE FACUT IN CAZUL UNOR DAUNE DIN CAUZA TRANSPORTULUI 

In cazul in care timpul de livrare este depasit sau ambalajul este deteriorat trebuie sa semnati in caseta cu eticheta „Accept cu rezervare.” si recomandabil sa respinga pachetul, in cazul in care acesta este vizibil deteriorat si distrus. Ramânem la dispozitia dumneavoastra pentru orice intrebari sau informatii despre taxare 0771 581 246

 

DREPT DE REFUZ 

Conform decretului. 206/2005 Clientul poate revoca acceptarea comenzii comenzii. Pentru a exercita acest drept, clientul poate trimite o notificare scrisa la sediul vanzatorului: Johnson Health Tech Romania S.A. – Bucuresti Sectorul 4, Aleea DEALUL MITROPOLIEI, Nr 15, Camera 9, Ap 2. Comunicarea trebuie trimisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire in termen de zece zile lucratoare de la data semnarii prezentului ordin sau pot fi trimisa, in aceeasi perioada, prin telegrama, e-mail si fax, cu conditia sa fie confirmata prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire in termen de patruzeci si opt de ore. In cazul in care marfurile au fost livrate clientului i se cere sa returneze bunurile intacte la Johnson Health Tech Romania S.A. – Bucuresti Sectorul 4, Aleea DEALUL MITROPOLIEI, Nr 15, Camera 9, Ap 2, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii mailului de returnare. Taxele de returnare sunt suportate de client.

REGULI CU PRIVIRE LA EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE 

Dreptul de retragere poate fi exercitat de catre client, dupa incheierea comenzii, in termen de 10 zile de la primirea marfurilor, prin comunicarea intentiei de a exercita dreptul de retragere, completand formularul de retragere.

Anuntul de retragere poate avea loc in urmatoarele moduri: prin trimiterea unui e-mail la: jht@jht.ro sau o scrisoare prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, la urmatoarea adresa: Johnson Health Tech Romania S.A. – Bucuresti Sectorul 4, Aleea DEALUL MITROPOLIEI, Nr 15, Camera 9, Ap 2. Clientul, in comunicarea de mai sus va oferi: numarul si data facturii, banca pe care o doreste pentru a obtine transferul restituirii. (IBAN) – in cazul in care titularul de cont este diferita de cea a facturii, acest lucru trebuie mentionat si autorizat.

 

REFUZUL FURNIZORULUI

Johnson Health Tech Romania S.A. poate exercita retragerea, in calitate de furnizor, in cazul in care acesta nu este in masura sa proceseze comanda, in parte din cauza indisponibilitatii temporare, in termen de 30 de zile. de la data comenzii, in conformitate cu art. 6 alineatul 2 din Decretul-lege nr. 185/99. Clientul are dreptul la o rambursare a sumei deja platite.
Restituirea sumei deja platite si care corespunde intregii comenzi (inclusiv orice contributie de transport si de manipulare) sau la acea parte din produsele pentru care le-a returnat, se va face prin transfer bancar in termen de 30 de zile.

 

GARANTIE PRIVIND PRODUSELE

Toate produsele sunt acoperite de garantie, durata este indicata la produsul achizitionat. Garantia este valabila, cu conditia ca produsul:

– Este utilizat exclusiv intr-un mediu casnic pentru uz privat;

– Ramane in posesia cumparatorului initial;

– Nu a fost deteriorat din cauza unui accident de utilizarea necorespunzatoare, modificarea, de catre persoane neautorizate de Johnson Health Tech Romania S.A. Pe durata garantiei produselor Vision, Horizon, Time, Johnson Health Tech Romania S.A. este angajat, la alegerea sa, pentru a inlocui sau repara gratis numai acele parti care au fost afectate de un defect de material sau de manopera pe o perioada de 24 de luni de la data cumpararii: TEMPO este garantat 3 ani, motorul benzii HORIZON este garantat sapte ani, motorul benzii de alergare VISION VM este garantat timp 10 ani. Garantia este valabila numai pentru echipamentele instalate pe teritoriul national. Garantia poate fi activata, prin completarea formularului din interiorul pachetului sau prin completarea garantiei on-line,pe site-ul marcii. In cazul in care clientul ar gasi un defect in produsele achizitionate, puteti apela cu taxa 0771 581 246 pentru a raporta problema sau exercita dreptul de retragere. In cazul in care detectarea defectului se intampla intr-o perioada de 10 zile, consumatorul trebuie sa notifice in timp util la Johnson Health Tech Romania S.A., in urmatoarele moduri.

– Trimiterea unui e-mail la jht@jht.ro

– Prin trimiterea unei scrisori prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, la urmatoarea adresa:

Johnson Health Tech Romania S.A.

Bucuresti, Sectorul 4, Aleea DEALUL MITROPOLIEI, Nr 15, Camera 9, Ap 2
Aceste documente trebuie sa fie pastrate pentru cazul reparatiilor in garantie. Johnson Health Tech Romania S.A. se afla la dispozitia dumneavoastra pentru orice informatie. In cazul in care prejudiciul a oricaror echipamente Home Fitness a fost cauzata de catre client, chiar si in mod accidental, costurile de reparatie (interventie a pieselor tehnice si piesele de schimb) vor fi suportate de catre client.

Clientul trebuie sa plateasca taxa de 35 Euro dupa opt luni de la achizitionarea produsului, garantia este valabila numai in cazul in care clientul se afla in posesia echipamentului la primirea facturii de cumparare in cazul in care acesta este vândut.

CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE (Decretul-lege 675/96 si modificarile si completarile ulterioare)

Johnson Health Tech Romania S.A comunica faptul ca datele cu caracter personal furnizate prin completarea „formularul de comanda”, sau in orice alt mod, sunt prelucrate in conformitate cu Legea nr. 675/96 si modificarile si completarile ulterioare. Sunt disponibile aceste date la client pentru verificare, modificare sau anulare si pentru exercitarea tuturor celorlalte drepturi Articolul 13 din Legea no.675 / 96 (astfel cum a fost modificata si completata). Datele sunt introduse intr-o arhiva de date a clientilor la momentul primei comenzi sau la inregistrare. Cu referire la aceste date, Johnson Health Tech Romania S.A. comunica ca:
– Colectarea si procesarea datelor clientului este necesara in cazul in care acesta doreste sa faca o comanda pentru produsele sau doreste accesul la anumite servicii (in acest caz, o pierdere a indeplinirii acestui formular al consumatorului fac imposibila accesarea serviciului), intrucat este optionala in toate celelalte cazuri.

– Datele clientului sunt prelucrate in forma scrisa si pe suport electronic; tratamentul lor va fi in conformitate cu cerintele contractuale, inclusiv operatiuni de plata, plata si livrarea produselor comandate, sa-si indeplineasca obligatiile prevazute de lege sau dispuse de autoritati si, la autorizatia expresa, in scopul informarii comerciale si promotionale si interactiva de cercetare de piata.

– Datele consumatorului nu vor fi comunicate sau divulgate unor terti, cu exceptia celor care sunt necesare sau adecvate pentru indeplinirea contractului pentru executarea Johnson Health Tech Romania S.A., institutii bancare pentru gestionarea platilor si transportului, la locul indicat de catre consumator, produsele achizitionate, alte persoane care presteaza activitati si servicii necesare pentru executarea serviciilor pe care consumatorul le va lua in considerare la cerere sau de autorizare la Johnson Health Tech Romania S.A..

Datele disponibile de consum, cu exceptia cazului in care nu se prevede altfel, se comunica persoanei, caruia clientul decis sa trimita unul sau mai multe produse achizitionate prin intermediul site-Johnson Health Tech Romania S.A.. Aceasta comunicare este considerata oportuna in scopul de a nu genera neincredere in persoana care urmeaza sa fie beneficiarul unui pachet anonim.